Odpowiedź na wyżej wymienione pytanie brzmi "tak", przy czym tyczy się to głównie większych podmiotów, które przede wszystkim na reklamę firmy wydają jakiekolwiek pieniądze.
Rozwiązaniem jest zbudowanie własnej bazy danych odbiorców.
Author: Phil Parker
Source: http://www.flickr.com
Chodzi bowiem o nieco nowocześniejsze formy marketingu, które wykorzystują tego typu narzędzia jak firmowa baza aktualnych i potencjalnych odbiorców, przesyłanie zapytań ofertowych za pomocą poczty email czy też używania technik marketingu relacyjnego. Tego typu problematyka jaką jest budowa bazy danych jest sprawą podstawową, żeby duże przedsiębiorstwa zajmujące się handlem czy sprzedażą świadczeń, mogły na bieżąco się rozwijać w dzisiejszym, znacznie szybszym niż kiedyś tempie funkcjonowania. Fachowcy ds. marketingu dowodzą, że to właśnie stworzenie bazy danych klientów jest jedną z najbardziej efektywnych postaci podwyższenia sprzedaży.
Author: hobvias sudoneighm
Source: http://www.flickr.com
Trzeba zdawać sobie sprawę, że najdroższy jest klient nowy. Najczęściej nie zna ani danej spółki, ani jej produktów.
Jeśli zafascynował Cię przedstawiany tekst, to odwiedź www firma reklamowa Kraków a tam czekają na Ciebie wiadomości godne zainteresowania. Sprawdź je - będziesz niezwykle zadowolony.
Z tego też powodu zazwyczaj podmioty inwestują w promocję po to, aby ten nowy klient sam do spółki przyszedł. Jeśli natomiast stworzymy bazę klientów, wydatki tego typu reklamy będą znacznie mniejsze. Analogicznie może wyglądać sprawa klientów, którzy kupują największą liczbę produktów. Nowi klienci nie mają do tej pory tak ważnego zaufania.
Jeśli zafascynował Cię przedstawiany tekst, to odwiedź www firma reklamowa Kraków a tam czekają na Ciebie wiadomości godne zainteresowania. Sprawdź je - będziesz niezwykle zadowolony.
Z tego też powodu zazwyczaj podmioty inwestują w promocję po to, aby ten nowy klient sam do spółki przyszedł. Jeśli natomiast stworzymy bazę klientów, wydatki tego typu reklamy będą znacznie mniejsze. Analogicznie może wyglądać sprawa klientów, którzy kupują największą liczbę produktów. Nowi klienci nie mają do tej pory tak ważnego zaufania.
Jeśli jednak skorzystalibyśmy z funkcjonującej już bazy danych, to wysłanie klientom zapytania ofertowego drogą elektroniczną okaże się nie tylko łatwe, lecz także da znaczną okazję na to, że taka osoba do nas wróci. Będzie już posiadała odpowiednie doświadczenie, co sprawi, że nie będzie się bała o chociażby bezpieczeństwo podczas dokonywania większych zakupów.