W obecnym świecie wysokiej konkurencji niemal w każdej branży niezwykle ciężko jest zdobyć klienta, a jeszcze ciężej go zatrzymać. Nowatorskie techniki marketingowe w istotny sposób uskuteczniają walkę z konkurentem. Jak?
Author: Kat Veilux
Source: http://www.flickr.com
Przyglądając się dokładniej działaniom reklamowym polskich firm coraz częściej można spostrzec, jak wiele z nich, w szczególności sklepów i banków wprowadza do swoich strategii marketingowych program lojalnościowy. Zazwyczaj polega on na zbieraniu punktów za każdy zrealizowany zakup, który umożliwia nam obniżenie wartości kolejnych zakupów. I w ten sposób istnieje większe prawdopodobieństwo powrotu do sklepu i utrzymania klienta na dłużej. Coraz częściej program lojalnościowy oparty jest także na poleceniach firmy znajomym, za których zakupy także możesz uzyskać dodatkowe bonusy w formie zniżek lub bonów na zakup kolejnego produktu lub usługi. Jednym z najbardziej znanych w Polsce programów lojalnościowych jest program Payback, skupiający liczną część sklepów: stacjonarnych oraz internetowych, ale i nie tylko sklepów, z różnych branż - programy opierające się na lojalności.
W świecie wysokiej konkurencji w marketingu przestaje być ważny sam produkt, a człowiek i jego potrzeby, na które w odpowiedzi firmy mogą dopasować dla niego odpowiedni produkt lub usługę. A zadowolony klient, to opłacalny klient, który sam poleci produkt dalej i powiększy krąg odbiorców, którzy zadowoleni z produktu przekażą informację dalej.
Gdy uznasz, że dobrze by było poznać inny aspekt tej sprawy, kliknij ten link i przeczytaj ponadto więcej szczegółów w ofercie (https://www.graulaw.eu/pl/dla-klienta/informacje/zwrot-niemieckich-oplat-drogowych/).
I krąg stale się powiększa - .
Gdy uznasz, że dobrze by było poznać inny aspekt tej sprawy, kliknij ten link i przeczytaj ponadto więcej szczegółów w ofercie (https://www.graulaw.eu/pl/dla-klienta/informacje/zwrot-niemieckich-oplat-drogowych/).
I krąg stale się powiększa - .